پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

شیرکوند:هدف مان فعال شدن زنان والیبال ورامین است| امسال بضاعت مالی مان کم است

  • کد خبر: ۸۷۰۳۴
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
شیرکوند:هدف مان فعال شدن زنان والیبال ورامین است| امسال بضاعت مالی مان کم است
رئیس هیات والیبال ورامین معتقد است نشاط و سلامتی زنان که 50 درصد جامعه را تشکیل می دهند بسیار مهم است.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، لیگ برتر والیبال زنان کشور با شرکت ۱۰ تیم آغاز شده و این کمیتی در خور توجه است که نسبت به پارسال افزایش حدود ۵۰ درصدی داشته است. از تیم‌های تازه وارد این رقابت‌ها می‌توان به تیم والیبال بانوان ورامین اشاره کرد که در دومین هفته باید مقابل تیم پیکان به میدان رود. احسن اله شیرکوند رئیس هیات والیبال ورامین درباره تشکیل این تیم گفت: چندین سال است که ما در ورامین در بخش آقایان تیمداری می‌کنیم و از زیر ساخت خوب بهره می‌بریم، برای همین هم تصمیم گرفتیم در بخش زنان هم تیمداری کنیم. هدف ما نشاط و سلامتی خانم‌ها و خانواده هاست و از آنجایی که ۵۰ درصد جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، تصمیم گرفتیم این کمبود را حداقل در والیبال ورامین برای آن‌ها برطرف کنیم. انشااله در سال‌های آتی خود زنان در تشکیل تیم بیشتر نقش داشته باشند و بتوانند تیم را به طور کامل به دست بگیرند.
او درباره شرایط این تیم نیز گفت: اول از همه فعال شدن زنان برای مان اهمیت داشت و به هر حال سال اول است و قطعا نواقصی داریم، اما رفته رفته وضعیت این تیم بهتر خواهد شد. ما بحث استعدادیابی را در اولویت قرار دادیم و با اینکه هیچ ارگان دولتی از ما حمایت نکرد، اما با کمک‌های مردمی و خود زنان این کار را تا به اینجا پیش بردیم. اول از همه خانواده شهید امیر معصوم شاهی، بانی این قضیه شدند و آقای مظاهر خانی از خیرین و مدیر مجموعه هتل شایان ورامین نیز کمک‌هایی را به این تیم کرده اند و قرار است حمایت‌های شان را ادامه دهند تا این تیم به صورت خصوصی اداره شود.
شیرکوند درباره شرایط تیم والیبال آقایان ورامین هم گفت:در آقایان هم امسال ما خیلی دیر شروع کردیم و مشکل جذب اسپانسر داشتیم. اتفاقاتی که در شهرداری افتاد و تغییر و تحولاتی که شد باعث به وجود آمدن مشکلاتی شد، اما با همه این‌ها روند تیم تا به اینجا بد نبوده است. ما امسال بضاعت مالی کمی داریم و هدف فقط حفظ و نگه داری این تیم بوده است.
او در پایان گفت: امیداورم شر کرونا زودتر کنده شود تا بتوانیم از حضور اسپانسر‌ها مثل سال‌های قبل بهره ببریم. امیدوارم شخص استاندار ورامین که خودش از بانیان تشکیل تیم والیبال بوده بتواند راهکاری را فراهم کند تا این تیم حفظ شود. تیم ورامین خیلی بی کس است و مسئولین باید به داد این تیم برسند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->